Көкшетау қ., РАХИМБЕК САБАТАЕВ қөш., 1

Жаңалықтар

2022 жылғы 18 ақпанда КОА-ң стационарында, оның ішінде онкологиялық орталықта, перинаталдық орталықта және тері-венерологиялық диспансерде көрсетілген медициналық көмекке қанағаттану деңгейін зерделеу мақсатында пациенттер арасында анонимді сауалнама жүргізіліп, ұсынылған сауалнаманың сұрақтарына барынша әділ жауап беру сұралды. Қолайлы жауап болмаған жағдайда респонденттер өз жауаптарын жазу ұсынылды. Сауалнамалардың жалпы саны – 100 дана.

1. Пациенттердің жынысы: Е – 39; Ә - 61 2. Пациенттердің жасы: 21 жастан 74 жасқа дейін

3.Алып жатқан медициналық көмектің сапасын бағалаңыз:
а) өте жақсы - 88
б) жақсы - 10
в) қанағаттанарлық - 2
г) нашар –

4. Егер сіз медициналық көмектің сапасына қанағаттанбасаңыз, нақты неге көңіліңіз толмайтынын көрсетіңіз:
а) дәрігерлердің біліктілігі –
б) орта медициналық қызметкерлердің біліктілігі -
в) дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету - 1
г) диагностикалық зерттеулердің сапасы –
д) медициналық қызметкердің тарапынан жеткілікті көңіл бөлінбейді -
е) медицина қызметкерлерінің дөрекі қарым-қатынасы -
ж) басқа -

5. Медициналық ұйымда кездескен проблеманы сипаттаңыз және медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін нені дереу қолға алу керек:

Пациенттер өз пікірлерін өтінішпен көрсетті:

- НХБ-не каталкалар сатып алу;

- НХБ-не терезелерге перделер немесе жалюзи сатып алу;

- тексеруден өткеннен кейін ауруханаға жатқызу орындарын ұзақ күту мәселесін шешу;

 

 

6. Медициналық ұйымда емделу кезінде жеке қаражатты пайдалану қажет болды ма?
а) иә – 3 – физиопроцедураларды, ақылы палаталарды төлеуге
б) жоқ –

7. Егер «иә» десеңіз, онда жеке қаражат не үшін пайдаланылды:
а) мамандардың қызметтеріне ақы төлеу – 2
б) медициналық ұйымда болу ақысын төлеу – 1
в) тексеру ақысын төлеу
г) дәрілік заттарды сатып алу – «Канефрон», «Бүйрекке арналған шай», НХБ пластина, ОО ХБ «Гептрал»,
д) шығыс материалдарын сатып алу (шприцтер, системалар, таңғыштар және т. б.) -
е) басқа*

8. Емдеуші дәрігер Сізге қажетті емделу процесі туралы хабардар етті ме?
а) иә – 100
б) жоқ – 0

9. Сіздің емдеуші дәрігеріңіз тексеру мен емдеуді тағайындау кезінде сіздің пікіріңізді ескере ме?
а) иә – 100
б) жоқ – 0

10. Сізге дәрі-дәрмектің ықтимал жанама әсерлері туралы хабарланды ма?
а) иә - 100
б) жоқ - 0

11. Сіздің басқа емдеуші дәрігерді таңдағыңыз келе ме?
а) да - 100
б) жоқ - 0

12. Сіз медициналық көмек алу кезінде өз міндеттеріңізді білесіз бе?
а) иә - 100
б) жоқ - 0

13. Сіз медициналық көмек алу кезінде өз құқықтарыңызды білесіз бе?
а) иә - 100
б) жоқ - 0

14. Құқықтарыңыз бұзылған жағдайда қайда бару керектігін білесіз бе?
а) иә - 100
б) жоқ - 0

15. Сіз стационардағы емдеу нәтижелеріне қанағаттанасыз ба?
а) иә - 98
б) жоқ - 0

«Қызмет көрсетуді жақсарту және сапалы медициналық қызмет көрсету бойынша Сіздің пікіріңіз» тармағында пациенттер медицина қызметкерлерінің еңбегіне ризашылықтарын білдіреді, пациенттер көөп болған кезде олардың демалу режимін сақтауы үшін медицина қызметкерлеріне жүктеме дәрежесін қайта қарауды сұрайды. Пациенттер мейірбике қызметкерлерінің бірінші талапқа сай келетінін және медициналық қызметтерді жоғары деңгейде көрсететінін атап өтті.

Ғылыми бөлімнің меңгерушісі А.Д. Калабаева

vaccine ru

banner call

Құрметті келушілер!


Көпбейінді облыстық аурухананың ресми сайтына қош келдіңіздер!
Біздің сайттың көмегімен сізге жақын бола аламыз, әрі медициналық қызмет көрсету мәселелерінде өзара түсіністікті тауып, кері байланыс орнатуға болады деп үміттенемін. Сіздің кез келген өтінішіңіз назардан тыс қалмайды, ескертулеріңіз бен ұсыныстарыңыз ескеріледі және медициналық көмекті ұйымдастыру мәселелерін жетілдіруге көмектеседі.

Деніңізге саулық тілеймін!

Құрметпен, Жаров Нұрлан Қайырұлы.


20.09.22 1 20.09.22 1

Наш адрес:

020000, РК, г.Кокшетау, ул. Рахимбека Сабатаева, 1

aob_koksh@akmzdrav.kz

+7 (7162) 44-06-02 (справочная служба),
+7 (7162) 26-61-61 (приемная директора).